Saturday, July 10, 2010

aku kembali dalam talian

Dua bulan menyepi kerana talian terputus. Dua bulan aku tidak menulis. dan kini aku kembali tapi keghairahan aku tidak lagi seperti dulu. Selain melayani facebook untuk berjumpa semula teman teman lama contohnya pasangan illa dan hanif, gina. kak tini dll. aku sekarang lebih fokus pada pembacaan. Nanti bila selesai aku ingin mencurahkan rasa, berkongsi keterujaan, kesedihan dan paling afdal kalau dapat membuka minda anak anak aku. Biar mereka tahu rahsia ilmu. Oh banyaknya yang aku tidak tahu lupanyer... tidak tahu tentang banyaknya jumlah cakrawala, tentang gelombang didasar laut, tentang sebuah bandar purba bernama iram, tentang alam ghaib dan mahlok halus. Tentang pohon jihat Allah dan air mata malam. Dan selamat tinggal semula pada diary....

Hemm sebelum terlupa thousand thanks to my BFF fauziah yang sudi bawa aku dalam majlis clarins yang glamor. Layanan vip dan doorgift yang superb. Bawa lagi gee k. ( g nak bawa fauziah pergi USAMAH, ikut kita plak k!)

No comments:

Post a Comment