Friday, January 13, 2012

Ingin lebih baik

1 comment:

  1. Buka box mesej ada catatan balas. Ringkas dan kosong. Hari hari adah baru. Aku cuba menghiburkan hati sendiri. Oh byk sgt perkara yang harus ku laksanakan tahun ini dan tahun mendatang. Kewangan yang mengalami penguncupan harus ku tangani dgn bijak dan berhemah. Hati anak anak perlu dihiburkan. Permulaan tahun ini memperlihatkan tanda tanda yg tidak baik, kehilangan jam tangan tag heier dan susutnya pelaburan sebyk rm 40k mebuat permulaan tahin ini agak murung bagi aku. Namun aku masih bersyukur atas nikmat nikmat allah yg lain. Sesingguhnya aku ini menjadi hamba yg sentiasa bertaubat dan berserah diri pada allah azawajjalah. Tiada yg paling aku takuti selain dari lalai, leka, alpa atau berpaling. Demikianlah semuga aku tidak berterusan menzalimi diri aku sendiri.

    ReplyDelete