Sunday, April 18, 2010

Nasi lemak kopi o

Berkesempatan menonton program bual bicara menyentuh isu suami curang. menonton bersama hubby aku sambil menikmati sarapan bagi hari sabtu. Isu yang sekarang menjadi lumrah dan demam menyerang kebanyakan perkahwinan dewasa ini. Apa yang dapat aku simpulkan kebanyakan berlaku kerana pengaruh syaitan yang dibiarkan hidup dalam diri masing masing. Baik lelaki mahupun wanita. Ada para suami tidak bersyukur atas nikmat berkeluarga yang telah Allah beri kemudian mencari nikmat nikmat lain yang dijanjikan olih syaitan. Kesimpulannya sendirilah mahu ingat.


Hari sabtu ini tinggal aku dan hubby, kami gambarkan waktu persaraan nanti beginilah... bila anak anak telah ada kehidupan masing masing. Mula mula kami melayan mata lelap seketika, bangun dan besiap untuk keluar jalan-jalan, berbelanja dan makan tengahari. Pulang sebelum zohur hampir berlalu. Hari ini adalah hari hati aku menjadi besar. Sebesar stadium bukit jalil, kerana hubby aku membelikan aku sesuatu yang benar benar aku. Wajahnya kalau masam mencukapun aku nampak manis bergula gula. Berguni guni terima kasih tidak cukup untuk aku curahkan kata kata. Hanya aku bolih katakan kerana benda-benda itu aku menjadi hamba pun tidak mengapa.. ha ha ha ha

No comments:

Post a Comment