Friday, April 23, 2010

selamat jalan bmw...


Harta dunia bolih dicari. Kalau tak dapat bolih pinjam. Kalau tak dapat juga bolih tenguk. Tapi harta untuk hari akhirat belum tentu cukup untuk dibawa. Tiba tiba hati jadi kecut. Semalam hati jadi besar sebesar padang bola bila bm berganti merz. Itulah hati. Yang kadang kadang hidup tup tup tiba tiba bolih mati. Apa pun sayu juga hati bila terpaksa melepaskan kereta aku untuk jadi milik orang lain. Namun kerana kereta itu vantage sangat dan aku perlu sesuatu yang alive maka esok aku yahhoooo. Terima kasih Z. Betul ke.. nak taja...? atau kena paksa. atau terpaksa atau nak lengkapkan pekej pemberian harta dunia aku.? Apa pun yang penting kena iklas. Aku harap dia iklas dan bertanggungjawab sehingga tempuh selesai.

KAlau you memang suka I happy. Yes i tengah happy ni... muah muah.... dua kali lipat

No comments:

Post a Comment