Sunday, February 28, 2010

HAri minggu datang lagi dalam diari dan lagu lama berkumandang semula

Sebelum hantar dang tusyen tolong menyiapkan dang... bukan siapkan homework tapi tuttt
hanya aku, ily dan dang saja yang tahu. Esok bila sudah dewasa, dang jangan lupa moment ini tau...

selepas hantar dang, aku dan ily ke mall nak isi perut. Masa makan aku beri ily taskirah tentang cinta dek terbawa bawa olih lagu dari radio yang kami dengar dalam kereta tadi. The first cut is so deepest by rod steward, penyanyi yang sama juga mengalunkan lagu i dont want 2 sleep alone selepas itu.. Aku beritahu ily cinta itu indah (ee klisenya) tapi berisiko. Tak mengapa kalau kecewa sekurang kurangnya rasa bless sebab dikurniakan perasaan itu. Kalau hanya sekejap kita ada sesuatu untuk di kenang, contohnya kalau bersama pasangan terdengar lagu berkumandang kita akan kata lagu itu akan jadi lagu thema cinta kita. Kalau kita tengok movie, tiba tiba cerita itu ada sedikit (sedikit je..) kita kata eh macam cerita kita.. Itu lah sebenarnya cinta hanya untuk tinggal jadi kenangan suatu hari nanti.

Aku mempunyai banyak lagu thema semasa bercinta dulu... ku catatkan dibawah yang masih teringat

1. Gunung Banang semasa dengan Arwah Yusri dulu
2. Maafkan lah, aku tak ingin menangis lagi lagu D J Dave (e tak sangka pulak aku dan a d suka lagu mamat ni)

3. Jalan kenangan D'lord, gubahanku flambuyan berguguran- a.d
4. Tample of the king - am
5. there times a lady, still, i dont want to sleep alone - omar
6. women - Bernard Tan
7. Tmn Rasidah Utama, pusara di lebuh raya, cinta bdr Tasik Selatan - ray
8. Lagu2 brorey Marantika - a.d part 2

Pada razak di Bukit Belacan, ishak di renggit, anot di utara, dan abang sorry cinta kita tak ada lagu thema untuk dikenang tapi jalan ceritanya masih juga indah dalam ingatan yang baik baik. Tabib you all semua. Saya bersyukur pada Allah mengenali kamu semua, kamu semua terdiri dari gulungan lelaki yang baik baik. Saya sentiasa meletakkan kenangan kita indah. dan suka mengimbasi semula kenangan. Maafkan saya....


2 comments:

  1. i will remember the .....moment and i love that moment thank you thanks terime kasih.... hehehehe.the top secret moment....

    ReplyDelete