Wednesday, February 24, 2010

ole ole dari jakarta membawa kabar gumbira

hari berikutnya

melalui talipon, dang kata ada happy news for me. Semasa memandu pulang aku berteka teki. Apa apa saja yang boleh buat aku gembira.. Menang Lcd Tv untuk aku gantungkan di living hall. Menang kereta bmw 5 siri hadian Bsn cabutan premium atau a ticket to bali trip utk aku dan dia atau pakej umrah untuk aku dan whole famili. Hemm mana satu yang kena??? opps aku tak pernah menyertai mana mana contest cam mana pulak nak mengena yek???

Sampai di rumah atas meja ada satu beg penuh tudung. Alamak cantik cantiknya. Unik dan berpotongan yang belum pernah aku jumpa di Kl ni. Corak, pilihan kain dan potongannya eksklusive. Eee ole ole dari Jakarta. Dari beg nya saja aku tahu yang tudung2 ini hasil designer. Setelah dipadankan memang tes aku. Oleh kerana terlalu berkenan timbul pulak keinginan untuk menjualkannya pada kengkawan pejabat atau sesiapa saja yang se tes. Sure pasti ingin miliki. Ucapan terima kasih pada hubby aku yang good tes dan pandai menakluki hati aku. Tima kasih juga pada Nazir yang tolong titipkan hingga sampai ketangan aku, membawa pesan dan rindunya. Ternyanyi pulak lagi ....jgn kau kirimkan rindu, kepada angin yang sedang lalu, kerana kirimanmu itu akan menambah lukanya hati ku.... itu lagu dari corong klasik national radio utk orang orang tua macam aku ni.

No comments:

Post a Comment