Saturday, February 27, 2010

Sepi mengutus salam mengetuk kamar hati

Aku, dang dan Ily bersarapan pagi dengan roti canai yang ku beli semasa balik dari Masjid. Bukan tak biasa bersarapan hanya dengan Dang dan Ily. Tapi pagi hari cuti ini terasa lain. Terasa ingin mencari jawapan hingga kedasarnya. There must be a reason.... Persoalan persoalan yang tak terjawab begini membuatkan kusut fikiran aku, lalu ku campakkan jauh jauh.. ada dua jiwa lagi yang menunggu reaksi jiwa aku. Mereka tidak berhak diajak mengembara dalam konflik keresahan aku hanya kerana sepi mengetuk kamar hati.
Dang bersuara dalam pertanyaan adakah langit aku kembali biru bila ku dengar berulang kali lagu dari you tube LANGIT BIRU nyanyian Sanisah Huri. Aku masih mengatakan "lirik yang sempurna".

No comments:

Post a Comment