Monday, March 29, 2010

akhirnya...

What ever... at last...

Suara pun kedengaran, teknologi melangkaui selat melaka. Syukur tiada sebarang musibah. Apa yang terfikir olih fikiran datangnya dari persikitaran yang terlalu banyak jenayah. Tidak dapat tidak kebimbangan sesuatu menimpa dia waktu merantau mengacau fikiran. Kenapa sejauh itu perlu merantau mencari rezeki?. sememangnya aku tidak faham. Apa lagi yang perlu di gali.
Dunia ini memang rakus

Selagi aku masih menjadi aku, aku tetap menanti kepulangan. Sehingga aku bukan lagi aku yang menaruh syak atau bimbang, aku mungkin sudah hilang aku. waktu itu aku pun tidak tahu apa kesudahannya dunia aku. Wuallahhualam.

Esok hari bekerja datang lagi. Penangan hot cappacino di Mingomingo bersama dang tadi membuatkan mata aku masih terbuka. Malam ini ingin ku akhiri dengan membaca 'False advertising' pengarangnya Dianne blacklock - added spice and depth to the usual romance...
buku dicetak dengan font yang kecil amat, harap mata ini cepat letih dan lelap. Ameen.

No comments:

Post a Comment