Saturday, March 20, 2010

My Champion is back

Dia anak sulung aku. Balik menyinggah menyimbah warna diari aku. Berjanji untuk menjadi teman memandu membelah subuh mencari fadilat mathurat. Kahadiran nya walau hanya untuk dua fajar melapangkan jiwa aku.



Pagi ini menyembunyikan luka yang terguris dalam dada. Aku, hubby, champ dan ily bersarapan pagi diluar selepas menghantar dang mengikuti klinik solat anjuran masjid UBZ. Menunya rasa pantai timur.



Appss Teringat semalam mengadu dengan champ tentang aliff yang balik sekejap bagai orang yang minta api. Anak ku yang kedua itu sebuk benar nampaknya. Terkejar kejar menempuh kehidupan kampus harapan aku, semuga sentiasa berada dilandasan yang betul. Dijalan yang lurus. Jangan sekali kali lupa tanggungjawab sebagai saorang anak. Alhamdullillah dalam kesuntukan masa sempat juga isikan minyak kereta aku... terima kasih alif. Mummy rindu alif. Lebih lebih lagi rindu pada kenangan naik bas first time dengan aliff dari kg tungku ke jln TAR. Masa itu alif umur 4 th. Kita bersusah payah menempuh perjalanan itu. Alif walaupun kecil lagi tapi sangat protector. Semua barang alif nak tolong bawa, alif sungguh sungguh jaga mummy. Alif act macam alif adalah lelaki dewasa yang kuat semuanya kerana nak jaga mummy. Alif oh alif. I really having a good times with you... I hope its will be continue...

No comments:

Post a Comment