Wednesday, March 10, 2010

Busana indah, perfum dan sanggul hem mm

Setiap kali aku ke luar negara, aku tak lupa bawa buah tangan untuk orang yang ku tinggalkan. Kebiasaannya barang untuk diri sendiri aku abaikan, padahal bukan senang memilih, membeli hadiah ini. Ligat jugalah kepala otak memikirkan kesesuaian, perbandingan harga dll. Nak mengangkutnya pulak satu hal. Bila aku dapat buah tangan dari dia yang baru pulang dari jakarta, hati aku jadi besar... Aku happy betul. Memang cantik betul. Jubah tu belum pernahlah aku jumpa di kl ni. Dalam tv adalah.. Tak silap aku kat astro BUSANA ANGGUN. Terima kasih lah kat hubby aku. Bukan senang nak beli barang untuk puaskan hati aku. Tentulah ligat juga kepala dia fikirkan untuk menghasilkan "buah tangan" ni. Gua tabib lu... Gua kenang ini semua. Dan gua sayang lu..

No comments:

Post a Comment