Thursday, March 4, 2010

phone sekadar ringging...

Tengahari cuba hubungi jakarta kerana aku perlu driver untuk hantar aku ke putrajaya... talipon sekadar ringging.... Aku harap dia menyesal kerana tidak menjawab panggilan aku... aku juga nak biarkan talipon aku sekadar ringging... merajuklah konon.

Lupa nak catatkan minggu lepas hujan ribut melanda kawasan aku dan dang ketakutan menunggu aku pulang. Tak mahu biarkan dang ketakutan aku berusaha mendapatkan dang teman. Hari ini aku gembira kerana telah datang saorang pembantu rumah. Mudanya.... tak mengapa asal dapat teman dang..

Petang balik dari kerja talipon aku belum sempat ringging tapi aku dulu yang talipon dia. Hemm tak sempat merajuk. Dia kata akan balik secepat mungkin selepas habis urusan PARTIMA (bunyi cam tu lah). Aku tahu dia gembira dengar suara aku seperti aku juga gembira dengan suara dia... ketika ini dia masih dalam meeting tapi sempat juga dia mendengar cerita cerita aku. Terima kasih kerana sabar dengan kerenah aku...

No comments:

Post a Comment